onsdag 9 april 2008

El på gång!

Nu går det undan! Från att ha funderat över att ringa till elektrikern i flera månader så kommer han på fredag och börjar dra in rör i väggarna samt kablar. Eluttag och själva strömmen kommer på plats när vi har fått upp panelen på väggar och tak.

Ikväll var vi ute och markerade vara alla uttag ska sitta. Lilla L. sprang omkring bland alla verktyg och högar med isolering - helt lyrisk. När vi skulle åka hem började hon att storgråta och vrålade:
- NEEEEEJ!
Det kan man ju hålla med om.

2 kommentarer:

Jo sa...

Åh, jag är så avis!! Vill också ha bra el i rucklet! Allt kan ju ine hända på en gång, jag vet, men jag vill, jag vill! ;) (sen att stugan ligger på andra sidan Sverige och att vi jobbar heltid, är saker jag gärna förtränger när jag planerar projekt...)
Det är bara att gratulera till att ha hittat en bra och snabb elektriker, de växer inte på träd har jag förstått!

Världen enligt J. sa...

Jo, sedan vore det bra om de även följde våra instruktioner... Men man kan nog inte få allt ;)